2013. június 24., hétfő

Canon EF 75-300 mm f/4-5.6 teleobi UV-szűrővel - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Eladó a fotókon látható Canon teleobi, kihasználatlanság miatt! Kb. 200-250 db képet lőttem vele, kérésre tudok fotókat mutatni! Teljesen jó állapotban van, af működik, a lencsék karc és gombamentesek, némi por található benne, de ez nem befolyásolja a kép minőséget! Kereken 1 éves, géppel együtt vettem! Nagyszerűen használható sport, természet és portérfotókhoz is, de akár asztrofotókat is készíthetünk, én is lőttem a holdról szép képeket vele, de még az orion köddel is megpróbálkoztam, több-kevesebb sikerrel, illetve a Jupiter és Holdjaiit is fotóztam vele. Persze nem lett olyan szép mint egy távcsővel, de kivágva egész jó képet kaptam. : ) Dobozában adom át! Ajándékba adok hozzá egy sosem használt UV szűrőt, 58mm-es, pont az obira való! : ) 


Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2013-06-25 19:43
. Canon EF 75-300 mm f/4-5.6 teleobi UV-szűrővel - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése