2013. augusztus 30., péntek

Csodaszép bordó élrevasalat nadrág-alkalomra - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Csodaszép bordó akár alkalmi nadrág. Gyárilag élre vasalt én nagyon szerettem, párszor viseltem, mert csak alkalomra hordtam.
Fáj a szívem érte, de már nem hiszem, hogy egy hamar jó lenne rám.
Picit enged még az anyag.. pár cm-t.
Mivel alacsony alkat vagyok kérlek vedd figyelembe a hosszát..
csípő fazon, nagyon csini: )
Aukcióimban van egy bordó dekoltázsnál lyukas felső azzal nagyon sexi: ): )
A siker garantált-kipróbált: )
Kérdezz bátran, nézz be hozzám sok szép dolgot teszek fel!
Postázással való dolgok a saját oldalamon, kérlek olvasd el.



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-18 23:41
. Csodaszép bordó élrevasalat nadrág-alkalomra - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése