2013. augusztus 24., szombat

Sony vaio SVE151D11L - Jelenlegi ára: 134 900 Ft

Eladó Sony vaio SVE151D11L, fekete, megkímélt állapotú szépséges laptopom.
A készülék 2012-05. hóban készült, belgiumból jött, ezért angol billentyűzetes, természetesen billentyűzet matricát adok,  
ha igény van rá, de nekem nem volt szívem összeragazgatni.
A francia win7-et, lecseréltem magyarra, azonban azóta nem sikerült a kamerát életre keltenem
(előtte természetesen működött), olvastam a blogokon, hogy a sony-t nem csípi a microsoft support, ezért
ez a szoftveres baki sajnos ez másnak is problémát okozott már. Kis ideig próbálkoztam vele, de mivel én nem használom,
nem pazaroltam rá több időt.
A készülék paraméterei  a képeken látszanak, hozza is a formát, amit ezek alapján elvárhat az ember.
A HDD 500GB-os. A memóriát 4GB-ról 6 GB-ra én bővítettem.
Miskolcon a személyes átvétel megoldható.
Postán (főleg ajánlott levélként) nem küldöm, mert féltem.
1etlen dolgot számítok be, iphone 4s-t, gyári független, tökéletesen működő állapotban, max 70eFt-ig kérlek mással ne is zargassatok, mert nem válaszolok.


Jelenlegi ára: 134 900 Ft

Az aukció vége: 2013-09-13 15:48
. Sony vaio SVE151D11L - Jelenlegi ára: 134 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése